Kunstbrigade

Twiskenieuws van 27-09-2020

Dit hebben jullie vast wel van jullie kinderen meegekregen, maar wij zijn drie weken geleden gestart met de lessen vanuit ’de Kunstbrigade’. Aansluitend op het thema van de Kinderboekenweek ’EN TOEN’ gaat ’De Kunstbrigade’ met de HELE school een dansvoorstelling maken: ’Welkom in de Middeleeuwen’. Tijdens de voorstelling heeft elke groep een onderdeel in het geheel van de dans. Groep 8a zijn de ridders & hofdames.

Morgen hebben de leerlingen in de ochtend de generale repetitie en in de middag de voorstelling. Vanzelfsprekend (door covid-19) kunnen er geen ouders aanwezig zijn bij de voorstelling, maar wordt de dans gefilmd zodat jullie hem thuis nog kunnen bekijken.

Ik heb het de leerlingen al geïnstrueerd, maar de meiden moeten een wit t-shirt of hemdje meenemen en eventueel een legging (kleur maakt niet uit) . De jongens komen in het zwart (of in ieder geval zo donker mogelijk).

Ik heb hierboven een sfeerimpressie toegevoegd van hoe het eruit komt te zien. Ik hoop dat de filmer van morgen het beter in beeld kan brengen dan dat ik heb gedaan. Dat moet lukken, want de voorstelling wordt gehouden in de grote gymzaal.

DSC_7420 DSC_7420
DSC_7399 DSC_7399