We schrijven een spannend verhaal

Twiskenieuws van 28-10-2020

Vandaag zijn we gestart met het schrijven van een spannend verhaal. Dit is een opdracht die de leerlingen moeten maken vanuit de taalmethode. Ze zijn vandaag gestart met hun beginversie. Hier schrijft de leerling de start van het verhaal en eventueel ook al het verloop. Hiervoor hebben de leerlingen tot volgende week woensdag de tijd om er aan te werken. Dit kan op school, maar ook thuis. De leerlingen kunnen via Google Drive ook thuis werken aan het verhaal.  Volgende week woensdag gaan ze starten aan hun eindversie. Dan hebben zij ook nog tijd om er aan te werken, maar dan gaan de leerlingen bij elkaar het verhaal controleren op spelling.

Het is echt een aanrader om even met uw kind mee te kijken wat er al geschreven is. Ik ben erg onder de indruk hoe creatief er tot nu toe geschreven wordt. Hierboven een aantal verhalen die ik er random heb uitgetrokken.

Trotse Meester!

Verhaal 1 Verhaal 1