Adventkalender

Twiskenieuws van 17-12-2020

Beste allemaal,

Maandag 16 november hebben wij een creamiddag gehad op school. De kinderen hebben per klas een doos naar een bepaald thema versierd. Deze dozen bij elkaar vormden de adventkalender.

De afgelopen weken is er iedere dag een doos feestelijk geopend. Dit is op verschillende manieren gebeurd. Soms met de klas samen en ook met verschillende groepen tegelijk. Ook heeft groep 7B een mooie film gemaakt die getoond is aan de gehele school.

Na het bericht van afgelopen maandag, de sluiting van de scholen, hebben een aantal klassen dinsdag nog stel op sprong de dozen geopend. Zonde dat dit zo snel moest, maar gelukkig hadden we toch tijd om dit te doen.

Hierbij een filmpje van het resultaat. Wellicht mist er een doos, deze was dan al meegenomen naar de klas.

Wij bedanken iedereen die hier aan meegewerkt heeft. Het was een zeer bijzondere kerstboom in onze school.

Met vriendelijke groet,

Het team van OBS Twiske